Pagini

15 aprilie 2013

Prima de la Stat 25% in tzepe si ciulini


Pentru cei ce ma cunosc sunt paranoia in persoana. Cred in teoria conspiratiei. Si in francmasoni. Si intr-un evreu care conduce lumea financiara. Si in cum noi, gloata, ii cadem astuia in plasa ca orbetzii. Ca orb trebuie sa fii ca sa vezi prin transparenta serviciilor bancare, dupe cum urmeaza:

Am sunat vineri la Call Center BPL (n.a. Banca P***i Lataretze):

Ea: “Buna ziua, sunt Drulina Spataru, cu ce va pot ajuta?”
Io: “Buna ziua, sunt Doamna Prazi Mukalescu. Pe 08 aprilie 2013 (2013!) mi-ati emis un extras de cont la produsul “25% prima de stat” pentru anul 2012. Scrie ca in decembrie 2012 mi-ati virat 5%. Din cei 250 EUR promisi ca prima pentru 2011 (2011!). Aia care va sa zica e 12.05 EUR. Si pe extras scrie 48 lei. Dedesubt scrie ca mi i-ati si luat pentru comision administrare cont. No, mai scrie la susbsol ca in 2013 mi-ati virat inca 95% din prima de la stat pe 2011. Cat inseamna aia in RON, ce curs valutar ati impus pe 2013, ca pe 2013 primesc extrasul in aprilie 2014?”

Ea: “Pentru a afla aceasta informasie, va trebui sa va prezentati la o sucursala BCR si sa cereti un extras de cont.”
Io: “Neah-ha-ha-ha, nu ma mai pacaliti, m-ati mai trimis si mi-au dat o foaie cu soldul total, nu detaliat. Daca vreau sa reziliez contractul la ce pedeapsa sa ma astept?”

Ea: “Daca doliti lezilielea contlactului veti pielde plima de la stat pe langa 1% din valoalea cleditului contlactat” (cled ca fata avea un defect de volbile, ela defecta).

Io: “Adica am asteptat 2 ani sa-mi virati 12EUR din cei 250EUR promisi pentru 2011 (2011!), am pierdut si dobanda la capitalizare, mi-ati luat 560RON deschidere de cont la deschidere si imi mai luati inca 1% din valoarea creditului contractat si pierd si prima pe 2011 pe care v-ati chinuit atata sa mi-o virati.”

Ea: “Nu ati pieldut foalte multa dobanda, maxim tlei zeci de LONi”
Io, in gand “Reai a raku tu de rapandula, aia erau banii mei de limonada pe 3 zile!”
Io, zambind: “Domnisoara, dar de ce va ia atat sa virati banii, mie cand mi s-a vandut produsul mi s-a spus ca in primavara lui 2012 (2012!) sigur imi intra cei 250 EUR pe 2011. 250 EUR care sunt 25% din nimic! Ca poti sa depui 10,000EUR si tot 250EUR primesti prima. In anul 2 de depunere poti sa mai depui 10,000EUR si tot 250 EUR primesti.”

Ea: “pai confolm legii XXL/914 toamna, stipulata (n.a. stii, pulata) si in contlactul semnat de dumneavoasta Statul nu se obliga sa vileze banii intl-o anumita pelioada stlicta de timp.”
Io, in gand “Haaa, ce tale, ne-a footoot oliginal Statul cu ochii impaienjeniti de $$ $$ cand au vazut sclis pe leclame la ghiseie 25% plima de la stat!”

Io, zambind: “Bine, revenind, ce suma in Lei mi-ati virat pentru 95% acum in 2013?”
Ea: “Pai nu sclie aceasta infolmatie pe extlasul plimit?”
Io: “Nu va suparati, dumneavoastra nu intelegeti romaneste? Vreau sa vorbesc cu sefa dumneavoastra, ACUM!”
Ea: “Imediat.”

Si m-a pus vita pe hold. Si am stat muuuu –lt pana mi-am adus aminte ca sun de pe mobil si-am inchis.
Ca aia era si ideea. Sa-nchid! S-o las asa, sa fie bine sa nu fie lau. Ca si bastarzii aia din Uca. Suni la banca nervos ca ti-au mai taxat £12 ca ai intarziat cu plata cardului de credit 2 ore dupa miezul noptii. Inveti sa numeri pana la 100 apasand toate tastele telefonului in combinatii ca sa vorbesti cu un “operator”, stai pe hold si te relaxezi pe tot Fur Elise-ul integral si de la capat, si in final iti raspunde din curu’ Bangalore-ului unu’ cu o engleza impecabila: “mulian tubacu garli garli garli, mai neim iz Vankatarmanishupigoru, hau chenai help iu?”

Si ramai prost. Cu cine dracu’ sa te certi pt £12? Cu indianu’ sau cu defecta?
Si-nchizi.

2 comentarii: