Pagini

24 august 2013

Mukallita si florile Ioanei

No, o facuram si p-asta! Fusei si la atelierul de tehnica florala organizat de Ioana pentru us, ladies, aseara, 23 august 2013, cat si la cel pentru pitici, organizat azi in 24. Cum, care Ioana? Ioana Mihai Nechifor de la City Flowers, sigur o stiti. Da, fata aia care ca si noi a dat Londra pe Sibiu, care se implica in actiuni caritabile (asa am si cunoscut-o in 2011), care e si mama si sotie si designer florist si sora de frate la fel de talentat, all-in-one.

De ce scriu azi despre ea? Stati linistiti ca nu e pentru vreun concurs sau ca ma sponsorizeaza City Flowers. In afara de 6 doze de bere primite cadou de la Heineken pentru participarea la campania aia a lor cu Space Training, in rest nu am primit nimic material legat de blogul meu.

Ei bine, pe langa mucaleala sunt si carcotasa si eternul nemultumit de cand am venit in Sibiu. Dupa 5 ani jumate petrecuti in Uca dintre care 3 jumate in Londra, am avut niste probleme grave de adaptare privind Sibiul de sus...de la etajul 7 al blocului comunist din Vasile Aaron in care traiesc. Mai ales pe partea de servicii si relatii cu clientii, iar apoi pe partea de penurie activitati cu si pentru copii, la care sa mearga si parintii.

Eu una nu am reusit sa aduc “serviciile” in Sibiu, pentru ca tot pentru Uca le ofer, dar Ioana a facut-o. Si cu mare succes. Si ma gandesc ca daca o dam ca exemplu, poate se mai simt si altii, si din alte domenii, si o da Dumnezeu sa se schimbe ceva in bine si pe-aici.

De cand i-am vazut buchetele pe scena spectacolului organizat de fratele sau Radu, mi-am dat seama ca fata asta si-a schimbat stilul si chiar a invatat multe lucruri noi in Londra. Si, satula fiind de florile in celofan, am inceput incet incet sa apelez la ea pentru diverse buchete de flori care va rog sa ma credeti au adus multe surprize placute si bucurie destinatarilor:

  • Buchetul pt nasa noastra nascuta pe 4 iulie;

  • Buchetul pentru o prietena nascuta tot in iulie;

  • Buchetul pentru Mira, hair stylist la Maioko in Mall;

  • Buchetul pentru o proaspat mamica si fetita ei nascuta in august.

Si uite asa, cu fiecare buchet, mi s-a conturat imaginea unui serviciu exceptional pe care l-am denumit, asa ca sa-l inteleg si sa-l pot descrie mai bine, “Supriza”. Ce e asa special la el? Felul in care se da fata asta peste cap sa multumeasca pe toata lumea (m-a ajutat cu acest serviciu inclusiv pentru sora mea din Bucuresti!). Cum la mine totul este despre procese ca sa inteleg cum functioneaza ceva, va descriu mai jos spiel-ul:



In principiu, cum am experimentat eu acest serviciu a fost asa: clientul suna la City Flowers=>clientul descrie persoana care va primi buchetul ca Ioana sa il poata personaliza=> plata (preturi exceptionale pt un designer florist) se efectueaza fie prin virament bancar, fie personal cash sau pentru clientii fideli se creeaza un cont unde CF noteaza toate comenzile si se pot face plati periodic=> buchetul este realizat in design unic adaptat fiecarui destinatar=>buchetul este livrat in aqua pack de catre sotul Ioanei sau chiar de Ioana direct la usa destinatarului=>acolo unde se cere si este posibil si agreat o poza este realizata in momentul primirii buchetului pt a surprinde SURPRIZA destinatarului! (dupa cum vedeti Minnie Mouse este foarte placut surprinsa).

Daca asta nu e oferta-calitate-pret-sevicii-clienti, nu stiu ce mai e!

In plus, pasionata fiind de florile ei, Ioana le ofera si celor dornici sa faca ceva diferit, o frantura din viata ei de zi cu zi. Cum stiti ca sunt mereu bulversata ca lucrez doar cu capul, cu excel-uri si cu bani si ca nu fac nimic creativ, m-am dus si la atelierele de tehnica florala ale Ioanei. Asta dupa ce am facut barcute din lut cu fie-mea la Magic Time, dar asta e o alta poveste...

Si ne-a invatat sa lucram un buchet in spirala. Nu se teme sa vanda din secretele profesiei sale, asa ca este un profesor foarte bun, drept pentru care toate buchetele in spirala realizate de ucenici au stat echilibrate in picioare!

Bine ati venit!




acum la munca! va doare cumva mana?
Felicitari, ucenicelor, toate buchetele in spirala stau echilibrat!

Promotia 23 august 2013, Magna cum laude

Iar cireasa de pe tort pentru mine a fost sa pot participa cu fetita mea de 2 ani, cu care nu petrec destul timp zilnic, la un atelier pentru copii, de creat cosulete cu flori pe burete ud. Din nou, mai incantata am fost eu de ce ne invata Ioana, dar cum fata asta are si ea copil, a stiut sa tina niste dulciuri pe aproape ca sa nu se plictiseasca piticii. Drept pentru care dupa ce a indesat florile in burete, fie-mea si-a indesat doua mini-gogosi in gura.



Concluzia-iile? Cu rabdare, efort, mult bun simt, respect si atentie orientata spre oameni in primul rand, Ioana aduce un suflu nou in Sibiu, este un exemplu despre cum ar trebui sa fie serviciile si pe aici, iar eu ii multumesc! Voi apela in continuare la serviciile ei de fiecare data cand voi avea ocazia si o recomand cu mult drag, chiar cred in pasiunea ei.

Un comentariu:

  1. O cunosc pe Ioana de cativa ani,am vazut cum lucreaza si va spun sincer ca pune suflet in fiecare buchet. E pasionata de ceea ce face, stie sa lucreze cu adultii, dar si cu cei mici si o recomand tuturor celor care iubesc florile.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere